Проблеми та перспективи навчання іноземних мов
у контексті вимог Концепції Нової української школи
Issues and Prospects of Teaching Foreign
Languages in the Context of the New Ukrainian School
Барабус
Аріна Андріївна, Бернацька Олена Володимирівна. Формування соціокультурної компетенції учнів початкової школи на
уроках іноземної мови за допомогою ігрових технологій.
Бойчук Іванна Сергіївна, Гуманкова Ольга Сергіївна. Розвиток творчих здібностей учнів початкової школи.
Бойчук Іванна Сергіївна, Гуманкова Ольга Сергіївна. Розвиток творчих здібностей учнів початкової школи.
Рабош Анастасія Анатоліївна, Коробова Юлія Володимирівна. Шляхи оновлення змісту навчання англійської мови учнів початкових
класів.
Самчук Ольга Юріївна, Самойлюкевий Інна Володимирівна. Розвиток автономії учня під
час вивчення іноземної мови як важлива мета нової української школи.
Yulia Suprun, Olena Zymovets. Forming Positive Motivation for Studying English in Primary School Pupils.
Yulia Suprun, Olena Zymovets. Forming Positive Motivation for Studying English in Primary School Pupils.
Я ознайомилася з роботою Самчук, О. Ю. and Самойлюкевич, І. В. (2020) Розвиток автономії учня під час вивчення іноземної мови як важлива мета нової української школи. Теорія і практика навчання іноземних мов.
ReplyDeleteРобота дуже ґрунтовна, подана інформація виступає актуальною на засадах концепції Нової української школи. Матеріал подано лаконічно та зрозуміло. Єдиним, на що я звернула увагу, але більш з точки зору суперечності в своїх знаннях, стало питання критичної рефлексії. Якщо я не помиляюсь, то в даній темі, можливо, було б достеменніше звернутися до питання щодо критичного мислення, адже визначення критичної рефлексії походить саме від нього, але має набагато вужчий профіль. Тим не менш, це моя суб'єктивна думка. Обрана тема дуже цікава, робота мені дуже сподобалася і я змогла багато речей з неї винести на опрацювання.
Самчук, О. Ю. and Самойлюкевич, І. В. (2020) Розвиток автономії учня під час вивчення іноземної мови як важлива мета нової української школи. Теорія і практика навчання іноземних мов.
ReplyDeleteПрокоментувала - Рабош Анастасія